כל מה שחשוב לדעת על סיגריה אלקטרוניות ולא ידעתם

29 במרץ 2022

כל מה שחשוב לדעת על סיגריה אלקטרוניות ולא ידעתם

רוצים לשנות את הרגלי העישון שלכם ולא יודעים מאיפה להתחיל?

בדיוק עבורכם הכנו מקבץ של תשובות על השאלות החשובות ביותר בטרם תניחו את הטבק ואת הניקוטין מאחוריכם ותבחרו את האלטרנטיבה שמשגעת לא מעט אנשים שכבר הצליחו להשאיר את קופסת הסיגריות מאחור. 

לא מבינים במה מדובר? רוצים להפסיק לעשן במהירות האפשרית? לפניכם כל המידע והתשובות על סיגריה חשמלית לרבות סיגריה אלקטרונית חד פעמית ושימושים בסיגריית וופורייזר המתאימה גם לצרכני הקנאביס הרפואי. 

סיגריה אלקטרונית – כשהעידן החדש פוגש את הפתרון לבריאות התקינה 

מעבר לזה שאתם כבר יודעים כי סיגריה אלקטרונית פועלת על ידי הוצאת אדים מדמי עשן, חשוב שתדעו שהאדים הללו אינם מזיקים לגוף ביחס לסיגריה האמיתית ולכן יוצא שזו סיגריה שבהחלט יכולה לסייע לכם יותר מאשר להזיק. 

כמו כן, סיגריה אלקטרונית אפשר להשיג בלא מעט טעמים שונים ומיוחדים לגיוון חווית האידוי. 

שלא כמו הסיגריה הרב פעמית, סיגריה אלקטרונית חד פעמית יותר זולה מהקבועה אם כי תספיק לכם רק לכמה מאות שאיפות בעוד שהקבועה אינה מוגבלת בכמות שאיפות, נטענת  במהירות ומחזיקה לאורך זמן.

כמו כן, כאשר אתם קונים סיגריה אלקטרונית חד פעמית אתם לא מקבלים אחריות כשם שאתם קונים את הסיגריה הנטענת ובו זמנית האיכויות של העשן שונות ועשירות פחות מסיגריה לטווח הארוך. 

לכן אם אתם מהססים בין סיגריה חד פעמית לרב פעמית נטענת אולי כדאי שתבדקו את היתרונות ואת החסרונות ואפילו תנסו ותחוו את השימוש. עשיתם את כל זה? עכשיו אתם בהחלט יכולים לבדוק את התקציב ומה שהכי יתאים לכם ויהפוך את השימוש לחוויה מספקת בדיוק כמו סיגריה מקורית. 

יש כזה דבר פילטר לסיגריה אלקטרונית ומה מכילה הסיגריה? 

אחד היתרונות של שימושי סיגריה אלקטרונית זה הסליל (פילטר) שיכול בהחלט להחזיק עד שבועיים והסיבה לכך היא שלא נושפים כמו בעישון רגיל כך שהסיגריה לא נפגמת וכך אורח החיים של הפילטר ממשיך להתקיים. 

כמו כן סיגריה מלאכותית מכילה בתוכה חומרים המדמים את כל מה שאתם צריכים כדי שחווית העישון שלכם לא תיפגם וחלק מזה קשור גם בדמוי טבק, גליקול ועוד. הרעיון הגדול הוא לקבל למעשה אפשרויות של עישון עם 0 סכנה לכם ולסביבה בזכות מוצר נטול ניקוטין, ריח וטבק. 

האם משרד הבריאות מאשר את השימוש בסיגריה אלקטרונית? 

כל מוצר הנכנס אל גוף האדם, גם נוזלי המילוי, נדרשים לעבור תקנים מחמירים בכדי לוודא כי אינם מכילים חומרים מזיקים. חומרים בנוזל סטנדרטי הינם חומרים לא מזיקים המצויים בתעשיית המזון והקוסמטיקה (כגון פרופולין גליקול וגליצרול צמחי), לכן הינם מאושרים ע"י כל
 הגורמים הרלוונטיים. 
תעשיית האידוי בארץ מתעדכנת באופן שוטף בהנחיות משרד הבריאות ומבצעת את כל השינויים הנדרשים בשוק בכדי לאפשר לכם להיות רגועים לגבי מה שכנכנס לגופכם.
וייפ קלאב, האתר המוביל לסיגריות אלקטרוניות ומוצרי אידוי.