שאלות נפוצות על סיגריות אלקטרוניות

29 במרץ 2022

שאלות נפוצות על סיגריות אלקטרוניות

כאשר הידיעה מגיעה מהרופא או הרצון להפסיק לעשן מקנן במעשנים הם מנסים לעשות זאת אך מצליחים להפסיק רק לזמן קצר ואז חוזרים לסורם ומתקשים להפסיק את ההרגל המסוכן ומוצאים את עצמכם מעשנים קופסה ויותר ליום.

האם כל זה מוכר לכם? רוצים להפסיק לעשן ולא יודעים כיצד לעשות זאת? במאמר הבא נספק לכם על תשובות עבור המוצר שסוחף לא מעט אנשים שמזמן כבר העידו על הפסקת העישון בזכות תחזוקה ושימוש בסגריה אלקטרונית וסוגי שימושים הכוללים גם נוזל מילוי מלח ניקוטין

סיגריה אלקטרונית- איך זה עובד? 

סיגריה אלקטרונית בנויה מסוללה ואוטומייזר שהוא למעשה ספק כוח שלתוכו מכניסים מילוי נוזל שהוא את הדימוי לסיגריה הרגילה רק שהפעם עם מינימום סכנות בריאותיות. כאמור, בתוך המיכל יש גוף חימום שסופג את הנוזלים, מאדה אותם ומספקת את פעולת העישון. 

יש מגוון של סוגי נוזל לסיגריות אלקטרוניות ועדיין רצוי לבחור נוזל מילוי לסיגריה אלקטרונית עם רמת סמיכות גבוהה ובהתאמה לסוג הסיגריות עצמן. רוצים לדעת היכן כתוב מידע זה? על גבי הבקבוק עצמו תדעו את סוג הנוזל. 

רוצים להפוך סיגריה אלקטרונית לדבר האמיתי והבריא יותר?

כדי לדמות שאיפה מסיגריה יהיה עליכם להשתמש בסלילים בעלי התנגדות גדולה יותר ובו זמנית כדאי לאטום את בקרת האויר ביותר מחצי כך שהשאיפה עצמה תרגיש חזקה יותר. 

רוצים לקבל את התחושה של השאיפה ישירות אל הריאות? אולי כדאי לקחת סלילים ברמת התנגדות קטנה יותר מ0.7 אום וכן להותיר את הבקרה של האוויר פתוחה כך שהשאיפה תהיה חלקה ומשוחררת יותר. 

החלפת הסלילים וגוף החימום לסיגריה האלקטרונית – איך ומתי עושים זאת? 

סיגריה אלקטרונית תדרוש מכם למצוא סליל לסיגריה אלקטרונית שתתאים למכשיר כאשר המומלץ הוא לקחת חלקי חילוף אלה רק מהחברה המקורית האחראית על ייצור הסיגריה. אז בעוד הראש ייפתח מלמטה, תוך כדי שחרור ההברגה יישלף הסליל החוצה. במעמד הזה יש להרטיב את גוף החימום עם נוזל המילוי לפני ההחלפה. 

לאחר ההחלפה של גוף החימום ומילוי המכיל באותו נוזל יש לאפשר ספיגה לנוזלים ישירות אל הגוף חימום. פעולה זו תתבצע כחמש דק' אם כי לעיתים יידרש מכם לעשות זאת במשך שבע דקות. 

באשר לניקוטין, גם הוא חשוב שייבחר בצורה ראויה היות שהוא זה שישמור על הטעם ויוסיף לכם את התחושה האהובה של צריבות גרון. 

יש לשים לב, גוף החימום יחזיק לכם בממוצע כארבע עשרה ימים עם זאת זה מאוד תלוי בגורמים כמו כמות הנוזל של המילוי שבו השתמשתם, הסמיכות, העוצמה ומן הסתם התדירות של השימוש. 

כמו כן, אדם שמסיים מיכל ביום אחד ביחס לאחד שמסיים מיכל בכמה ימים יידרש לבצע שינויים והחלפות לעיתים קרובות יותר. 

בסיכום דבר אם הבחנתם כי ספיגת הנוזלים נשרפת והנוזל משחיר והטעם שונה הגיע הזמן להחליף גם את גוף החימום.  

במידה ואתם מעוניינים לרכוש סיגריה אלקטרונית, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנחנו נסייע לכם בכל המידע שתצטרכו.