האם סיגריה אלקטרונית עוזרת לגמילה מסיגריות?

29 במרץ 2022

האם סיגריה אלקטרונית עוזרת לגמילה מסיגריות?

זה כבר לא חדש, סיגריות אלקטרוניות מועילות על פי לא מעט מחקרים להפסקת העישון ובין היתר יכולות לסייע גם לכם. למעשה בשנת 2019 מצאו חוקרים כי שיעור הצלחת הנגמלים הפתיע את ממציאי הפטנט וכיום סיגריות אלו נחשבות לתחליף ניקוטין הטוב והיעיל ביותר.

 אז אולי אין לדעת כמה זמן תחזיק מעמד הגמילה ועדיין יש וופורייזר ואין ספור סוגי סיגריות שיכולות בהחלט לתת גם לכם את התוצאה הטובה, מוכנים לנסות? 

סיגריות אלקטרונית מזיק או מועיל? 

יש לא מעט גופים שמנהלים מלחמות נגד סיגריה אלקטרונית ואולי בדיוק מהסיבה הנ"ל נוצרו מחקרים כדי שאלו יפריחו את כל מה שנאמר ובו זמנית יעצימו עבורכם את הפתרון הטוב ביותר שיותר ויותר אנשים בוחרים בו, סיגריה אלקטרונית עושה בדיוק את ההפיך ממה שמנסים האחרים לומר. 

רק בארצות הברית מדי כמדי שנה יותר מחצי מיליון מעשנים ועוד כשישה מיליון בכל רחבי העולם. מה עושים עם זה? 

בדיוק כאן עולה השאלה, האם סיגריות אלקטרוניות מסכנות בריאות? במאמר שפורסם בכתב העת הרפואי "ניו אינלנד ג'ורנל אוף מדיסין צוינו ממצעי מחקר שבוצע בבריטניה ומומן ברובו על ידי המכון לחקר הסרטן. 

לאורך השנה העלו החוקרים ממצעים שקשורים במעקב אחר הסיגריה האלקטרונית לרבות תחליפי הניקוטין שבהם נמצא כי הסיגריות האלקטרוניות יעילות פי כמה וכמה מכל תחליפי הניקוטין האחרים לרבות מדבקות או מסטיקים מיוחדים. 

יתרונות הסיגריה האלקטרונית 

אז עכשיו לאחר שהפרכנו את כל הטענות אפשר לומר כי סיגריות אלקטרוניות מעניקות לאדם המכור לניקוטין את רצונו רק שהפעם הוא מגיע ללא רעל וחלקיקים שהיו אחראים מאז ומעולם למחלת הסרטן. אף על פי שחלק מהארגונים מסרבים להכיר בסיגריה כללי להספקת עישון אנשים מנסים ואפילו מצליחים בסופו של דבר להיפטר מההרגל של הסיגריה עם הקפה, סיגריה עם חברים וסיגריה בחוסר מעש. 

המרכז לבקרת מחלות CDC מדווח כי בכל שנה מתים בעולם יותר מ6 מיליון אנשים בגלל עישון מאסיבי של סיגריות וצפויים עוד שמונה מיליון לאבד את חייהם עוד עשור מעכשיו אלא אם יפסיקו לעשן ויסגלו דרכים חדשות ונכונות יותר. 

בסופו של דבר אם תשאלו אדם שמעשן לגבי הפסקת עישון הוא יאשר שהוא רוצה אבל לא יודע מאיפה להתחיל. 

בשלב מסוים שאותו אדם שפגשתם ייגש לקבוצות תמיכה ובדומה לכל התמכרות אחרת ישקיע לא מעט כספים ויסתובב סביב התוצאה העגומה- חזרה למעגל העישון והגברת התסכול וצריכת הניקוטין. 

האם אתם מעשנים כבדים או יש בקרבכם מעשנים כאלה? כפי שהבנתם ממאמר זה, תחליפי הניקוטין לא יספקו לכם את התוצאה לטווח הארוך ובדומה ללא מעט מחקרים השינוי ההתנהגותי לא יתרחש וכך גם לא ייפסק העישון שלכם. 

רוצים לייצר שינוי אמיתי? הקשיבו לאנשים שכבר ניסו את הסיגריה האלקטרונית על פני תחליפי ניקוטין ומספרים על הצלחה ללא תקדים.

רוצים לרכוש סיגריה אלקטרונית עוד היום? לחצו כאן.