12 באוק׳ 2022

מה זה ניקוטין מלח

נוזל מילוי מלח ניקוטין - מה זה?

כאשר שואלים מה זה נוזל מילוי מלח ניקוטין, מתייחסים למלחי ניקוטין שהם צורת הניקוטין שמצויה בעלי טבק. 

לההביל מניקוטין שבדר"כ משתמשים בו בנוזלי אידוי, מלחים אלו אינם ניקוטין בלבד.

אלו הם תרכובות המכילות ניקוטין יחד עם רכיבים אורגניים אחרים. זה יכול להיות שילוב עם אחד או יותר מהכימיקלים שנמצאים בעלי הטבק, אך התוצאה זהה ונוצרת מולקולה יציבה יותר.

פורמולת מלחי הניקוטין בהם עושים שימוש בסיגריות אלקטרוניות היום, פותחה לראשונה בשנת 2015 ע״י חברת PAX, יצרנית הסיגריה האלקטרונית JUUL, שעשתה לא מעט כותרות בשנים האחרונות.

חברת PAX, אשר פונה בעיקר לאלו שמחפשים תחליף הולם לעישון סיגריות, חיפשה לתת מענה לבעיה איתה התמודדו מעשנים רבים שניסו לעבור לאידוי;

אמנם הניקוטין הטהור בו משתמשים באמצותע אידוי סיגריה אלקטרונית הוא אותו הניקוטין, המצוי גם בסיגריות הרגילות, אך השפעת האידוי שונה מאוד מ-ההשפעה של סיגריה רגילה וכמות הניקוטין הנספגת בגוף בפועל נמוכה בהרבה.

מעוניינים לרכוש סיגריות אלקטרוניות? בואו לבחור סיגריה אלקטרונית שתתאים לכם. 

למה לאדות מלחי ניקוטין?

ניקוטין מלח מתאים בעיקר למעשנים שעוברים מסיגריות רגילות ועושים את צעדיהם הראשונים בתחום.

בשל תכולת ניקוטין גבוהה יותר ויעילות ספיגה גבוהה יותר, השפעתם של מלחי הניקוטין דומה יותר להשפעה של סיגריות רגילות. 

בנוסף, בגלל סוג המכשירים להם ניקוטין מלח מתאים, אנשים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום יכולים להתנסות תחילה במכשירים זולים יחסית ולהנות מחוויית אידוי עשירה יותר.

 אתה לא צריך מכשיר עוצמתי: ניקוטין מלח הוא יעיל יותר בלספק לכם ניקוטין, אז לא צריך מכשיר עוצמתי וגדול של 150 וואט, מכשיר קטן ופשוט יכול להיות בדיוק מספק באותה מידה.

 יותר ניקוטיןיותר מהר: באופן כללי, ניקוטין מלח נוצר באמצעות חומצה מתאימה, יחד עם המכשיר הנכון תוכלו להכניס ניקוטין למחזור הדם שלכם בצורה מהירה יותר.

מה שאומר שתצטרכו לקחת פחות שאיפות על מנת לספק את הגוף. יותר חסכוני.

אצלנו ניתן למצוא מגוון רחב של נוזלי מילוי לסיגריות אלקטרוניות בטעמים מפתיעים.

אז מה הטעם שלכם?