כמה עולה סיגריה אלקטרונית

5 בינו׳ 2023

כמה עולה סיגריה אלקטרונית

מלפני כמה שנים בודדות בלבד נכנסה תרבות עישון הסיגריה האלקטרונית שתפסה תאוצה בכל רחבי העולם ובישראל בפרט.

הסיגריות האלקטרוניות הפכו לתחליף המושלם לסיגריה הרגילה ורבים מהמשתמשים מעידים כי הם עברו לסיגריה אלקטרונית בגלל עלותה הזולה יחסית מאשר הסיגריה הרגילה.

סיגריה אלקטרונית - מה זה?

סיגריה אלקטרונית היא מכשיר אידוי קטן שניתן באמצעותו לשאוף אדים המכילים טעמים שונים וניקוטין.

למכשיר מוסיפים נוזל מילוי וישנה גם סוללה לסיגריה אלקטרונית עם מטען לסיגריה אלקטרונית שמאפשרים למכשיר לתפקד בצורה תקנית ונכונה.

הסיגריה האלקטרונית מדמה יותר פעולה המזכירה את הנרגילה שגם בה, שואפים את האדים ומוסיפים נוזלים עם טעמים שונים שמעשירים את טעם הנרגילה.

אך בשונה מהנרגילה הגדולה, הסיגריה האלקטרונית מגיעה בגודל קומפקטי ונוח כך שניתן בקלות רבה מאוד להתנייד עם הסיגריה בכל מקום שתרצו.

מה ההבדל בין סיגריה אלקטרונית לסיגריה רגילה

הסיגריה הרגילה עשויה מטבק המופק מצמחים שונים וחומרים נוספים ששמים בסיגריות הרגילות, וכאשר מעוניינים לעשן סיגריה – צריך להדליק את קצה הסיגריה עם מצית, לקחת שאיפה עמוקה פנימה וכך בעצם הסיגריה שלכם תדלק.

לעומת זאת, הסיגריה האלקטרונית היא מכשיר מתכתי אשר אליו מוסיפים נוזלים שונים וברגע שמעוניינים לעשן, מפעילים את המכשיר בלחיצה על סוללה לסיגריה אלקטרונית ואם אין לכם מספיק סוללה, אז מטען לסיגריה אלקטרונית יטעין לכם את המכשיר.

נוזל מילוי 

קיימים סוגים שונים של נוזלי מילוי שניתן להוסיף לסיגריה האלקטרונית.

הנוזלים השונים מגיעים גם בטעמים פירותיים שאותם מוסיפים למכשיר האידוי וברגע ששואפים את האדים, הטעמים והניחוחות נשאפים יחד עם האדים של המכשיר ויוצרים עישון נעים יותר המלווה בריחות טובים שלא נדבקים לבגדים כמו העשן מהסיגריה הרגילה.

סוללה לסיגריה אלקטרונית

הסוללה של הסיגריה האלקטרונית היא זו אשר תכריע את משך פעילות הסיגריה שלכם.

כל סוגי הסיגריות האלקטרוניות מופעלות על ידי סוללות ומטענים מיוחדים אשר מאפשרים לסיגריה האלקטרונית לפעול, ממש כמו שאתם דואגים להטעין את הטלפון שלכם כל לילה – גם את הסיגריה האלקטרונית חייבים להטעין, אחרת היא לא תפעל. 

סוללה לסיגריה אלקטרונית מגיעה בהספקים שונים וככל שההספק יהיה גדול יותר כך גם משך הסוללה יהיה רב יותר.

חשוב להתאים את דגם הסוללה לדגם המכשיר ולא כל מכשיר של סיגריה אלקטרונית בהכרח יוכל להכיל סוללה עם הספק גדול.

וייפ קלאב – סיגריות אלקטרוניות באיכות יוצאת דופן!

אם אתם מחפשים סיגריה אלקטרונית באיכות מצוינת אשר תשמר לאורך טווח זמן ארוך ביותר, תהיה נוחה לאחיזה ותגיע עם מטען וסוללה לסיגריה אלקטרונית, הרי שאצלנו אתם תוכלו לאתר את הדגמים המתקדמים והחדשים ביותר שקיימים כיום בשוק הסיגריות כולו.

מועדון וייפ קלאב מזמין אתכם להצטרף למשפחה החמה שלנו ולהיות הלקוחות הבלעדיים שלנו שייהנו ממגוון רחב של הטבות, מחירים משתלמים ושירות מקצועי ואיכותי שיוכל לספק עבורכם את כל המענה הנחוץ והדרוש בדבר סיגריה אלקטרונית.

מהפכת העישון כבר מזמן הגיעה לישראל, וזה בדיוק הרגע שלכם להתחדש במכשיר אידוי איכותי שישמש עבורכם כסיגריה אלקטרונית.